Contabilitate PFA
Finlex Consulting este o firma de contabilitate, evidenta contabila si servicii de consultanta pentru PFA-uri la preturi avantajoase
Suntem orientati spre succesul clientilor, in permanenta conectati la modificarile legislative,sesizand implicatiile acestora asupa PFA-ului dumnevoastra.
Firma noastra de contabilitate pune la dispozitia clientilor solutii optime care se adreseaza cel mai bine situatiile in care se afla.
Venim in intampinarea dumnevoastra cu urmatoarele pachete de servicii pentru PFA-uri:

Ambele pachete de contabilitate pentru PFA-uri beneficiaza de urmatoarele servicii
- intocmirea Declaratiei 220 privind venitul estimat;
- intocmirea Declaratiei 200 privind venitul realizat;
- inregistrarea cronologica a documentelor contabile primare folosind sofware specializat;
- verificarea depasirii pragului de TVA pentru neplatitori si a pragului pentru platitorii trimestriali;
- inregistrarea la administratia financiara si completarea Registrului de incasa si plati si a Registrului inventar;
- intocmirea Decontului de TVA (300) lunar sau trimestrial in functie de optineaa PFA-ului sau de veniturile realizate;
- intocmirea Declaratiei de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni (070);
- intocmirea Declaratiei 394 privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritorilui national;
- intocmirea Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri (390);
- depunerea tuturor declaratiilor la administratia financiara;
- intocmirea OPurilor aferente impozitului pe venit anticipat, impozitului pesalarii si contributiile catre bugetul asigurarilor sociale si fonduri speciale in cazul in care PFAul are salariati,OPul pentru regularizarea impozitului pe venitul realizat;
- consultanta privind intocmirea documentelor justificative primare;
- consultanta referitoare la orice intrebare aferenta PFAului tau.
Ce obligatii are un PFA?
Contribuabilii care realizeaza venituri din activitati independente sunt nevoiti:
- sa organizeze contabilitatea in partida simpla, respectand reglementarile evidentei contabile
- sa completeze Registrul jurnal de incasari si plati, Registrul inventar cat si alte documente