Flux RSS RSS

Vrei sa iesi din sistemul TVA la incasare din 2016? Ce trebuie sa faci? (D 097)

Daca vrei sa iesi din sistemul TVA la incasare (sau din contra, sa incepi sa il aplici), trebuie sa depui pana luni, 25 ianuarie 2016, notificarea privind aplicarea/încetarea aplicării sistemului TVA la încasare – Formular 097

Detalii

Salariul minim brut, cote contributii,deducere si alte noutati in salarizare valabile din 2016

Salariul minim brut valabil de la 1 ianuarie 2016 pana la 30 aprilie 2016 este de 1.050 lei.
Desi inca nu s-a publicat in MOF , Guvernul a aprobat deja o majorare a salariului minim brut la 1.250 lei, incepand cu 1 mai 2016.

Detalii

Lista documentelor care ar putea fi arhivate doar 5 ani

In prezent, in privinta documentelor financiar-contabile se aplica prevederile O 3512/2008 care stabileste un termen general de arhivare de 10 ani pentru documentele contabile.

Totusi, pentru anumite documente, termenul de arhivare este de numai 5 ani.

Un nou proiect legislativ de modificare a O 3512/2008, publicat in data de 03.11.2015 pe site-ul Ministerului de Finante extinde aceasta lista.

Detalii

Impozitul pe dividende ar putea sa scada totusi de la 1 ianuarie 2016!

In data de 26 octombrie 2015 , un nou proiect de ordonanta a fost publicat pe site-ul ANAF.

Detalii

Dosarul preturilor de transfer - ce se modifica din 2016?

Incepand cu anul 2016 devine aplicabil noul cod de procedura fiscala prin care se stabileste obligaţia contribuabililor de a întocmi şi a deţine dosarul preţurilor de transfer, chiar daca nu a fost formulata o solicitare in acest sens din partea ANAF.

Detalii

Dosarul preturilor de transfer - ce se modifica din 2016?

Incepand cu anul 2016 devine aplicabil noul cod de procedura fiscala prin care se stabileste obligaţia contribuabililor de a întocmi şi a deţine dosarul preţurilor de transfer, chiar daca nu a fost formulata o solicitare in acest sens din partea ANAF.

In prezent, dosarul trebuie intocmit doar la cererea organelor fiscale.

Detalii

Contacteaza-ne acum pentru o oferta gratuita!

linie
Email icon



Despre noi

Finlex Consulting este o firma de contabilitate, evidenta contabila si servicii de consultanta pentru management si afaceri.

Ne adreseam in principal: Intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-urilor); persoanelor fizice autorizate si intreprinderilor individuale.

Venim in sprijinul acestor nevoi ale dumneavoastra prin servicii profesionale de contabilitate la tarife competitive.

Avantajele colaborarii cu noi

AvantajeClientii nostrii sunt acoperiti de raspunderea contractuala

AvantajeCosturile serviciilor contabile pot fi cu pana la 70% mai mici ...

AvantajeVeti putea lua decizii corecte pe baza rapoartelor primite in timp real

Vezi lista completa cu avantajele si beneficiile